خبر ساز

طبقه بندی موضوعی

مسافرت راحت با اجاره خودرو

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۳۱ ب.ظ

چرا مسافرت با خودروی اجاره ای بهتر و راحت تر است

اجاره خودرو برای مسافرت بسیار انعطاف پذیر است و شما مجبور نیستید یک قرارداد برای زمان طولانی ببندید.

برنامه ریزی برای سفرهای پیش رو میتواند در کاهش هزینه ها موثر باشد، به خصوص اگر قصد دارید به صورت گروهی و با خودروی مشترک به سفر بروید. به این ترتیب شما می توانید از سفرهای گروهی و تعطیلات خانوادگی خود بیشتر لذت ببرید.

اگر ماشین شخصی شما برای یک سفر دسته جمعی کوچک بوده و جای کافی برای لوازم و چمدانهای شما ندارد، می توانید با اجاره یک خودروی بزرگتر مانند ون تعداد سرنشینان بیشتر و چمدانهای آنها را به راحتی جای دهید.

 با استفاده از فقط یک خودرو برای مسافرت دسته جمعی شما می توانید در هزینه های سوخت، عوارض و پارکینگ نیز صرفه جویی کنید.

یکی از دلایل دیگری که اجاره خودرو برای مسافرت از استفاده از خودروی شخصی بهتر است، موضوع استهلاک است!

افراد زیادی هستند که به دلیل علاقه شدید به خودروی شخصیشان ترجیح می دهند در مسافرت های طولانی از خودروی اجاره ای استفاده کنند تا صدها کیلومتر و استهلاک اضافه به ماشین خود تحمیل نکنند.

با اجاره خودرو شما می توانید از امکاناتی که در خودروی شخصی خود در دسترس ندارید مانند یخچال کوچک، اینترنت ، نمایشگر و ... بهره ببرید.

اغلب موسسات کرایه اتومبیل دارای خودروهایی هستند که جدید بوده و از نظر فنی و بدنه در وضعیت بسیار خوبی به سر می برند. شما می توانید ساعتها با خیال راحت با آنها در جاده ها رانندگی کنید زیرا می دانید وسیله نقلیه شما در شرایط عالی است .

همچنین این شرکتها وظیفه دارند قبل از تحویل خودرو از سلامت آن اطمینان حاصل کنند. بنابراین شما لازم نیست نگران تعمیر و سرویس لازم قبل از شروع صفر باشید و هزینه های بیشتری به لیست اضافه نمی شود.

همچنین به خاطر داشته باشید کلیه خودروهای موجود در موسسات کرایه اتومبیل تحت پوشش بیمه کامل بوده که میتواند در تمامی حوادث احتمالی از شما پشتیبانی کند.

اجاره خودروی ون در مسافرت

به یاد داشته باشید در مسافرت کردن با خودروی ون لازم نیست با هدف تفریح باشد، شرکت ها و موسسات بسیاری وجود دارند که کارمندان خود را هدف شرکت در سمینارها، کلاس های آموزشی و جلسات مهم با مشتریان به سفر در سراسر نقاط دنیا می فرستند.

درواقع یکی از راه حل های مناسب برای این نوع سفرها نیز اجاره ون است، زیرا احتمال بالایی وجود دارد کارمندان شما آشنایی مناسبی با شهری که مقصد آنهاست نداشته باشند، ممکن است زبان محلی آنجا و نقشه شهر را اصلا بلد نباشند.

 پیدا کردن محل اقامت، آدرس محل تشکیل کنفرانس و ... بدون راهنمایی بسیار سخت است و داشتن یک خودروی آماده درب فرودگاه برای انتقال و یک راننده مجرب که به زبان های موردنظر مسلط باشد قطعا یک تصمیم هوشمندانه است.

شما با اجاره ون همراه با راننده از مشکلات احتمالی آینده، مانند تصادف در یک شهر جدید، مشکلات گواهینامه و خرابی ماشین و ... نیز جلوگیری می کنید.

مزایای اجاره ون بسیار بوده و دلایل زیادی برای استفاده از این سرویس کارآمد وجود دارد، تنها به یاد داشته باشید قبل از اجاره مواردی که برای شما در اجاره خودروی ون مهم است را درنظر بگیرید.

به طور مثال اگر قصد رفتن به پیک نیک خانوادگی را دارید از مجهز بودن خودروی ون به یک یخچال کوچک مطمئن شده و اگر در سفری کوتاه و یا بلند مدت کودکانتان نیز همراهتان هستند حتما از موسسه اجاره خودرو بخواهید خودروی شما به صندلی کودک تجهیز کند.

لوازم های جانبی دیگر مانند نگهدارنده دوچرخه، میز و صندلی مسافرتی، قفل فرمان، زنجیر چرخ و .. نیز حتما با هماهنگی شما در سرویس قرار داده خواهد شد.

 

اجاره ون میتواند حالتهای مختلفی داشته باشد، شما می توانید آنها را به صورت کوتاه و یا بلند مدت و همچنین با راننده یا بدون راننده در اختیار داشته باشید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۴
vali gholami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی