خبر ساز

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

چرا مسافرت با خودروی اجاره ای بهتر و راحت تر است

اجاره خودرو برای مسافرت بسیار انعطاف پذیر است و شما مجبور نیستید یک قرارداد برای زمان طولانی ببندید.

برنامه ریزی برای سفرهای پیش رو میتواند در کاهش هزینه ها موثر باشد، به خصوص اگر قصد دارید به صورت گروهی و با خودروی مشترک به سفر بروید. به این ترتیب شما می توانید از سفرهای گروهی و تعطیلات خانوادگی خود بیشتر لذت ببرید.

اگر ماشین شخصی شما برای یک سفر دسته جمعی کوچک بوده و جای کافی برای لوازم و چمدانهای شما ندارد، می توانید با اجاره یک خودروی بزرگتر مانند ون تعداد سرنشینان بیشتر و چمدانهای آنها را به راحتی جای دهید.

 با استفاده از فقط یک خودرو برای مسافرت دسته جمعی شما می توانید در هزینه های سوخت، عوارض و پارکینگ نیز صرفه جویی کنید.

یکی از دلایل دیگری که اجاره خودرو برای مسافرت از استفاده از خودروی شخصی بهتر است، موضوع استهلاک است!

افراد زیادی هستند که به دلیل علاقه شدید به خودروی شخصیشان ترجیح می دهند در مسافرت های طولانی از خودروی اجاره ای استفاده کنند تا صدها کیلومتر و استهلاک اضافه به ماشین خود تحمیل نکنند.

با اجاره خودرو شما می توانید از امکاناتی که در خودروی شخصی خود در دسترس ندارید مانند یخچال کوچک، اینترنت ، نمایشگر و ... بهره ببرید.

اغلب موسسات کرایه اتومبیل دارای خودروهایی هستند که جدید بوده و از نظر فنی و بدنه در وضعیت بسیار خوبی به سر می برند. شما می توانید ساعتها با خیال راحت با آنها در جاده ها رانندگی کنید زیرا می دانید وسیله نقلیه شما در شرایط عالی است .

همچنین این شرکتها وظیفه دارند قبل از تحویل خودرو از سلامت آن اطمینان حاصل کنند. بنابراین شما لازم نیست نگران تعمیر و سرویس لازم قبل از شروع صفر باشید و هزینه های بیشتری به لیست اضافه نمی شود.

همچنین به خاطر داشته باشید کلیه خودروهای موجود در موسسات کرایه اتومبیل تحت پوشش بیمه کامل بوده که میتواند در تمامی حوادث احتمالی از شما پشتیبانی کند.

اجاره خودروی ون در مسافرت

به یاد داشته باشید در مسافرت کردن با خودروی ون لازم نیست با هدف تفریح باشد، شرکت ها و موسسات بسیاری وجود دارند که کارمندان خود را هدف شرکت در سمینارها، کلاس های آموزشی و جلسات مهم با مشتریان به سفر در سراسر نقاط دنیا می فرستند.

درواقع یکی از راه حل های مناسب برای این نوع سفرها نیز اجاره ون است، زیرا احتمال بالایی وجود دارد کارمندان شما آشنایی مناسبی با شهری که مقصد آنهاست نداشته باشند، ممکن است زبان محلی آنجا و نقشه شهر را اصلا بلد نباشند.

 پیدا کردن محل اقامت، آدرس محل تشکیل کنفرانس و ... بدون راهنمایی بسیار سخت است و داشتن یک خودروی آماده درب فرودگاه برای انتقال و یک راننده مجرب که به زبان های موردنظر مسلط باشد قطعا یک تصمیم هوشمندانه است.

شما با اجاره ون همراه با راننده از مشکلات احتمالی آینده، مانند تصادف در یک شهر جدید، مشکلات گواهینامه و خرابی ماشین و ... نیز جلوگیری می کنید.

مزایای اجاره ون بسیار بوده و دلایل زیادی برای استفاده از این سرویس کارآمد وجود دارد، تنها به یاد داشته باشید قبل از اجاره مواردی که برای شما در اجاره خودروی ون مهم است را درنظر بگیرید.

به طور مثال اگر قصد رفتن به پیک نیک خانوادگی را دارید از مجهز بودن خودروی ون به یک یخچال کوچک مطمئن شده و اگر در سفری کوتاه و یا بلند مدت کودکانتان نیز همراهتان هستند حتما از موسسه اجاره خودرو بخواهید خودروی شما به صندلی کودک تجهیز کند.

لوازم های جانبی دیگر مانند نگهدارنده دوچرخه، میز و صندلی مسافرتی، قفل فرمان، زنجیر چرخ و .. نیز حتما با هماهنگی شما در سرویس قرار داده خواهد شد.

 

اجاره ون میتواند حالتهای مختلفی داشته باشد، شما می توانید آنها را به صورت کوتاه و یا بلند مدت و همچنین با راننده یا بدون راننده در اختیار داشته باشید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۰۰ ، ۱۳:۳۱
vali gholami

اجاره ماشین (رنت خودرو ) چیست ؟

 

اجاره ماشین  )رنت خودرو ) در لغت به معنی اجاره ماشین که یک شرکت به صورت روزانه یا هفتگی و ... خودروی خود را در اختیار مشتری بصورت اجاره قرار میدهد که اتومبیل ارائه شده توسط این شرکت و این سرویس را اجاره کردن ماشین می گویند.

اما چه چیزی سرویس اجاره ماشین را محبوب کرده و این خدمات را موفق می کند؟

امروزه موسسات اجاره ماشین زیادی در این صنعت وجود دارند که برای سفرهای شهری و بین شهری راه حل های قابل اعتمادی به افراد ارائه می کنند؛ در اینجا به دلایل اشخاص برای استفاده از این سرویس می پردازیم.

رنت خودرو

 

جایجایی و مسافرت راحت تر با اجاره خودرو 

 

یکی از مهمترین دلایل افراد برای اجاره ماشین، سفر به مکان جدید است. اجاره و استفاده از وسیله نقلیه مناسب با نیاز و بودجه شما، در مقایسه با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی روش بسیار راحت تری برای سفر به مکان جدید است.

سفر کردن با وسیله نقلیه غیر عمومی راحتی ویژه ای به شما می دهد و می توانید از یک سفر کاملاً انعطاف پذیر برخوردار شوید. همچنین، در وسایل نقلیه عمومی امنیت وسایل شخصی و چمدان برای بعضی اشخاص مشغله ذهنی زیاد و آزاردهنده ای در نظر گرفته می شود. ر وسایل حمل و نقل عمومی همیشه برای استفاده در دسترس نبوده و ساعات منعطفی ندارند اما خودرویی که کرایه کرده اید، در تمام ساعات در اختیار شماست.

اجاره ماشین

شما در ایستگاه های شلوغ و یا صفهای طولانی منتظر رسیدن وسایل حمل و نقل عمومی نخواهید بود و میتوانید در هر نقطه یا منظره که دلخواهتان است برای استراحت، تجدید قوا و یا فقط لذت بردن از مناظر توقف کنید.

از اتومبیل های اجاره ای میتوان برای سفرهای طولانی مدت نیز استفاده کرد. همچنین اکثر شرکت های اجاره اتومبیل امروزه، در ماشین های سرویس خود از سیستم GPS استفاده می کنند که میتواند شما را در مکان های جدید نیز برای رسیدن به مقصد هدایت کنند.

متنوع بودن خودروهای قابل اجاره نیز، نیاز شما برای استفاده از ماشین های لوکس، لاکچری و فوق العاده سریع در مناسبت های خاص مانند جلسه های کاری، سمنیار و .. را پوشش می دهد.

کرایه ماشین خارجی

به یاد داشته باشید تقریبا تمامی شرکت های اجاره خودرو سرویس اجاره همراه با راننده نیز دارند که در شرایطی که گواهینامه شما دچار مشکل شده یا به هر دلیلی شخصاً امکان رانندگی ندارید نیز می توانند بسیار مفید باشند و اگر شما به عنوان توریست وارد کشوری می شوید اجاره خودرو همراه با راننده که مسلط به زبان محل زندگی شما باشد نیز به عنوان مترجم و حتی تور لیدر، برای شما کاربردی خواهد بود. این سرویسها از لحظه فرود شما در فرودگاه در اختیارتان قرار خواهند گرفت.

همچنین اجاره خودرو برای شما مناسب است، اگر:

در حال برنامه ریزی برای جابجایی و طی مسافت زیاد طی چندین روز هستید

علاقه دارید یک ماشین و مدل خاص را امتحان کنید

قصد رفتن به یک سفر دسته جمعی را داشته و به یک ماشین با تعداد صندلی های بیشتر (مانند ون) نیاز دارید

برای یک مناسبت خاص مانند ازدواج احتیاج به یک ماشین کلاسیک و یا لوکس دارید.

به دلایل مختف مانند تصادف، باطل شدن گواهینامه و ... امکان استفاده از ماشین شخصی خود را موقتا ندارید

و ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۰۰ ، ۱۳:۵۱
vali gholami