خبر ساز

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

کارخانه زغال فشرده

در چند سال گذشته،مشاغلی که مرتبط به سفره خانه و قلیان هستند روش استفاده از آنرا بطور کی تغییر داده اند.
دراین پست راجع به کیفیت زغال فشرده که مبحث مهمی است مقاله ای در نظر گرفته ایم که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.
همانطور که میدانید زغال فشرده قلیان نقش مهمی در کیفیت استفاده از قلیان را دارد..
زغالی که برای قلیان استفاده میکنید میتواند بر دوام و ماندگاری آن تاثیر گذار باشدو همچنین میتواند بر کیفیت دود تولید شده هنگام استفاده از قلیان شما تاثیر بگذارد.

کارخانه زغال فشرده دارای کوره های خاصی است ,این کوره ها بدون نیاز به انرژی (گاز یا گازوئیل، برق) کار کرده و تمامی فرایند تولید بریکت به ذغال به صورت خود سوز و بدون به اپراتور بدون هیچ گونه آلایندگی انجام می شود. در کوره های سنتی کربونیزاسیون به صورت %133  انجام می شود.

زغال فشرده، شکلی از زغال چوب است که از قطعات خرد چوب و کاه و غیره تهیه می‌شود. این زغال معمولاً کیفیتی پایین‌تر از زغال معمولی دارد ولی ارزان‌تر است و نسبت به اکثر زغال‌ها دوام بیشتری دارد. کاربرد این زغال برای کباب کردن در منقل‌های یکبار مصرف یا گریل روی توری است.

مراحل تولید زغال فشرده

به این صورت است که از فشرده سازی خاک اره که با گرما و حرارتی مابین ۲۰۰ تا ۴۰۰ درجه بریکت یا به عبارتی شمش زغال حاصل می شود، ما بقی سلسله مراتب تولید، مشابه تولید زغال با روش سنتی می باشد.
مواد دیگری که به خاک اره افزوده می شود :  اعم از خاکه زغال و پوست گردو است و سرانجام فرآیند تولید، پختن زغال در کوره ها است .
زغال ها پس از پختن، آماده بسته بندی می شوند.

در کارخانه زغال فشرده از الیاف طبیعی مخصوصا خاک اره استفاده می شود و خاک اره نباید حاصل از چوبهای صنعتی مانند نئوپان باشد و آن‌ها را توسط اسیاب خرد کرده و سپس خشک کرده و توسط دستگاههای فشار بالا به هم پرس کرده و بعد از این مرحله برای عملیات کربونیزاسیون آن‌ها را وارد کوره کرده که بسته به نوع کوره(صنعتی و سنتی) وجنس الیاف بکار برده شده (خاک اره؛پوست کردو؛ و غیره)12 تا 48 ساعت حرارت میدهند و سپس از کوره خارج کرده و داخل یک محفظه بسته قرار میدهند و بعد 48 ساعت زغال حاصل می‌شود
این نوع زغال در تمامی کشورهای صنعتی به علت الایندگی کمتر ، بدون بو ، بدون دود ، عمر طولانی سوختن ، گرما دهی بالا و حفاظت از منابع طبیعی جایگزین سوخت‌ها حتی زغال سنگ شده‌است.
کشور عزیمون ایران در دنیا بهترین مکان برای تولید زغال فشرده بوده :هم از لحاظ دردست بودن مواد اولیه زیاد و از طرف دیگر خاور میانه مرکز انرژی سوختی دنیا بوده که زغال تولید شده به راحتی ارزش صادراتی به کشور های عربی و اروپایی را دارد.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۰۸
vali gholami

شهرک صنعتی نصیرآباد

شهرک صنعتی نصیرآباد به وسعت 260 هکتار که در راستای ساماندهی مشاغل و واحدهای تولیدی در سال 1369 تاسیس شد. صنایع مجاز برای استقرار در این شهرک: غذایی و آشامیدنی ، شیمیایی و پلاستیک ، فلزی و ماشین سازی ، برق و الکترونیک ، نساجی و پوشاک ، سلولزی و کانی غیر فلزی می باشد. برای دسترسی عموم: تاکسی و اتوبوس در ترمینال آزادی به سمت شهرک صنعتی نصیرآباد تعبیه شده است.
آدرس: محور تهران- رباط کریم ؛2 کیلومتر مانده به شهر رباط کریم باند جنوبی جاده (کیلومتر 30 جاده قدیم تهران-ساوه)

شهرک صنعتی نصیر آباد واقع در شهر و استان تهران در مساحت کل ۲۴۳ هکتار دارای ۲۵۰ واحد صنعتی است.
در حال حاضر علاوه بر این رقم این شهرک صنعتی ۵۰۴ قرارداد منعقده شده و ۱۸۳ طرح آماده برای ساخت و ساز که در آن ها از ساندویچ پاتل ماموت و ورق گالوانیزه برای سهولت در نصب و زیبایی استفاده خواهد شد.
که در صورت انجام این طرح ها میتوان گفت واحد های این شهرک صنعتی به تعداد بیشتری رسیده،و تعداد مشاغل بیشتری در این شهرک صنعتی ایجاد می شود.که این خود باعث امیدواری برای افراد جویای کار است.در حال حاضر این شهرک صنعتی دارای ۵۳۴۵ شغل است.

بهترین املاک شهرک صنعتی نصیرآباد 1399 (راهنمای خرید فروش اجاره سوله در نصیرآباد)

شهرک صنعتی نصیر آباد در تهران دارای امکانات کامل:

(آب،
برق،
گاز،
تلفن
،اینترنت
،پست فشار قوی) است.
آدرس این شهرک صنعتی :
محور تهران-رباط کریم/۲ کیلومتر مانده به شهر رباط کریم باند جنوبی جاده در فاصله ۲۵ کیلومتری شهر تهران

فواصل این شهرک صنعتی:
۱۰ کیلومتر فاصله تا فرودگاه
۳ کیلومتر فاصله تا راه آهن
۲۵ کیلومتر فاصله تا مرکزاستان
۲ کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان
۲۵ کیلومتر فاصله تا گمرک
۱۱۰۰ کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر
ساندویچ پنل در تهران
شهرک های صنعتی استان تهران
فروش کانکس در شهرک صنعتی نصیر آباد
فروش ورق گالوانیزه در شهرک صنعتی نصیر آباد
قیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی نصیر آباد
ساندویچ پانل در شهرک صنعتی نصیر آباد
شرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی نصیر آباد
شرکت ماموت در شهرک صنعتی نصیر آباد
ورق گالوانیزه
ورق گالوانیزه رنگی

 

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۴۵
vali gholami